Subject: Narva linn, Raekoja ja selle lähiala detailplaneeringu osalisest kehtestamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: Tartu Ülikool <[email-masked]>, <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>, "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>, "NARVA LINNAVALITSUSE LINNAMAJANDUSAMET" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristina Vantslova" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:42:20 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab Narva
Linnavolikogu 24.04.2025 otsusega nr 35 (leitav manusest) Narva linna
Vanalinna linnaosas asuva Raekoja ja selle lähiala detailplaneeringu
osalisest kehtestamisest Pos 1-3, Pos 5-6, Pos 9-10 osas.

Raekoja ja selle lähiala detailplaneeringu Pos 1-3, Pos 5-6, Pos 9-10 osas
kehtestamise eesmärk on Stockholmi väljaku pikendamise ja selle alla
kohviku ja parkla kavandamine, administratiiv- ja hariduskeskuse, sh uue
linnavalitsuse hoone rajamine, ajaloolise Helsingi tänava taastamine ja
kasutusele võtmine kõnniteena, endise Läänemüüri asukoha markeerimine
kõnniteega. Samuti lahendatakse detailplaneeringuga liikluskorralduse (sh
juurdepääsud ja parkimine), maa-ala heakorrastuse ja haljastuse küsimused
ning määratakse planeeringu elluviimiseks vajalikud keskkonnatingimused.

Raekoja ja selle lähiala detailplaneering ei too kaasa kehtiva Narva linna
Vanalinna linnaosa üldplaneeringu muutmise ega täpsustamise ettepanekut.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]